Fresky

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Moje stručné myšlienky

o zdraví, vráskach, priateľstve, múdrosti a tak ;)

Nie som si istá, či by svet bol horší, keby ľudia robili len to, čo ich baví.

Treba hodne teórie , aby si teoretik ošahal prax.

Keď človek robí nič , neoddychuje. Keď nič nerobí môže si oddýchnuť.

Kto sa veľa smeje, bude mať vrásky. Kto sa veľa mračí, bude mať vrásky. Tak či tak budeme vráskavý.

Na život, ktorý žijem, nie je žiadne ospravedlnenie.

Som presne tým pre jedného dobrá, pre čo pre druhého môžem byť zlá.

Preto že je niekto môj priateľ, neočakávam, že bude robiť  pre mňa viac vecí alebo inak . 

Múdry človek, nepotrebuje svoju múdrosť demonštrovať, vnucovať ani príliš dlho vysvetľovať.

Mnoho  skvelých priateľov mi bolo na začiatku značne nesympatických .

Negatívne emócie plynúce z danej veci, znamenajú nevyrovnanosť s danou vecou.

Cením si, keď sa niekto pri mne správa, tak ako to cíti, nie keď sa správa tak, ako si myslí, že to chcem.

Zdravie pre mňa znamená, že už zase môžem fajčiť.










bum bum 

Z ničoho niečo | stály odkaz

Komentáre

  1. ta,dobre to formuluješ
    to s tým zdravím nechám prečítať zajtra doktorovi na plúcnom ;)
    publikované: 21.05.2008 12:57:32 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  2. v podstate sa dá s tebou súhlasiť
    ...len od priateľov očakávam oveľa viac, šak preto ich mám tak málo, tiež pre nich robím oveľa viac, ako pre iných O_ô
    publikované: 21.05.2008 13:06:35 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  3. hmm...pekné myšlienky
    z vlastnej hlavy? :))
    publikované: 21.05.2008 13:09:34 | autor: zojana (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Ajaj, Sygon, na mňa asi sedí ten piaty citát, takže sa hanbím a uši mám
    sklopené až po uši a idem radšej medzi tatranské svište, tam s nimi si budem môcť hvízdať, tak ako sa mi páči...

    :-)))))
    publikované: 21.05.2008 13:12:03 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Oprava: po zem mám tie uši, jasnačka, už som z tej obrazovky celkom grogy,
    idem von!
    publikované: 21.05.2008 13:12:48 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  6. sygon, zopár (anti)téz...
    Keby ľudia robili len to, čo ich baví, svet by možno nebol horší, no určite by bol viac zaľudnený.
    Vráskavý nebude ten, kto sa ani veľa nesmeje, ani veľa nemračí.
    Ospravedlnením života, ktorý žijem, je to, že som sa na svet nepýtal.
    Skvelý priateľ sa môže stať aj z úhlavného nepriateľa.
    Cením si, keď niekoho zaujíma nielen to, ako veci cíti on sám, ale aj to, ako ich cítia ostatní.
    publikované: 21.05.2008 13:13:34 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. a co uz
    mozes zasa fajcit ;)
    publikované: 21.05.2008 13:18:04 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  8. teid, derechura, zojana, rozpravkarka típí
    teid > šak doktori o tom vedia :DD

    derechura > výmenný obchod :) ?

    zojana > ďakujem - moja formulacia .. mam obavu, ze statice obdôb sa povaľuje v tomto univerze ..

    rozpravkarka > dlhe uši sú super, sloník Dumbo mal ich dlhé . A neže dlho budeš so svišťami, lebo je s tebou veľká sranda. Za to som našla jedno príslovie náhodou pre teba :
    "Nikto sa nehra s certom beztrestne" :DDDDDD

    típí > veru kde co ;) a kde kade .. na zdravi je super, ze uz ne len v posteli ;D
    publikované: 21.05.2008 13:38:53 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  9. sygon...:-)
    nesprávny pojem, zle si ma pochopila,...nie som kupliarka O_ô
    publikované: 21.05.2008 13:45:29 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  10. hogi :)
    zaujímavé postrehy ...
    > Keby ľudia robili len to, čo ich baví, svet by možno nebol horší, no určite by bol viac zaľudnený.
    - Preco ?
    >Vráskavý nebude ten, kto sa ani veľa nesmeje, ani veľa nemračí.
    -Hm.. nevráskavý znamená konzervovaný hodne za mlada :)
    >Ospravedlnením života, ktorý žijem, je to, že som sa na svet nepýtal.
    - v niektorych teoriach, na svet ides ked sa ti zaziada.
    Inak je to ospravedlnenie, ktore ti pomoze, len do hrobu . Tam veru sa moje myslienky neuberaju . Ale je to zaujimava myslienka.
    >Skvelý priateľ sa môže stať aj z úhlavného nepriateľa.
    -Suhlasim . Ak opak je pravdou.
    >Cením si, keď niekoho zaujíma nielen to, ako veci cíti on sám, ale aj to, ako ich cítia ostatní.
    - cenim si, ak ho to zaujima, lebo je mu to prirodzene a preto lebo som rada pre dakoho zaujimava :) Ale cenim si , aj ked ho nezaujimam, lebo ma zaujima viac co ho to teda sakra vlastne viac zaujima :)))
    publikované: 21.05.2008 13:46:12 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  11. derechura
    ja viem , robim si srandu :) v hrubom vnimam vztahy i tak ako vymenu , ja tebe dobre , ty mne dobre :)
    publikované: 21.05.2008 13:47:07 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  12. sygonitka...
    vrasky okolo oci od smiechu milujem :)))
    publikované: 21.05.2008 13:48:53 | autor: yossarian (e-mail, web, autorizovaný)
  13. hej ,hej..
    to " ja tebe dobre-ty mne dobre " používam denne v súvislosti s Tatrankou...asi takto " idem si vytlačiť Tatranku"..a po hodine " idem vytlačiť Horalku " ..;)
    No,bol som pochopený ?
    publikované: 21.05.2008 13:50:24 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  14. SYGON ...
    priateľ nemusí vždy "dávať", on vlastne "dáva" aj keď nič nedáva O_ô
    publikované: 21.05.2008 13:59:37 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Prva myslienka sa mi paci....
    ...., myslim ze by bol svet ovela lepsi. Ide len o to ako ta zariadit, aby kazdy robil len to co ho bavi. Prvy problem je ako zistit, co koho bavi. Uz i skola by as nemala sluzit na naucenie mnozstva veci, ale skor na zistenie, co by toho ktoreho ziaka bavilo.Rodicia by nevyprevadzali ziakov so zelanim..."Dufam,ze dnes donesies jednicku" ale so zelanim "Dufam, ze dnes konecne zistis co ta bavi" Otazkou je aj to ci by neostali niektore zamestnania, ktore by nikoho nebavili a predsa by boli potrebne...
    publikované: 21.05.2008 14:20:26 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. a nemyslim, si ze vsetkych bavi iba sex....
    ....ako si mysli wysluzilec. Mna napriklad bavi velmi zriedka. Tak raz za mesiac.
    publikované: 21.05.2008 14:30:37 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Sygon, a čo vy furt máte s tým čertom! Ja sa náhodou teraz hrám, so svišťami
    a celkom beztrestne...

    :-)))))
    publikované: 21.05.2008 14:43:41 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  18. Sestko. Aj mňa baví raz za mesiac. Nemať sex! :-)))
    :-)))
    publikované: 21.05.2008 14:44:26 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  19. šestko, výrok o zaľudnenosti nehovorí, že každého baví sex...
    hovorí, že sex je vo všeobecnosti veľmi obľúbenou kratochvíľou, aj keď pravdaže existujú výnimky...
    publikované: 21.05.2008 14:46:18 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Pekné,
    a múdre,ale nejak skoro, sygon...Napríklad vrásky. Budú...Také , alebo onaké? Ty si aj tak odsúdená mať vrásky múdrosti, aby si spoznala, čo ti narysujú.
    publikované: 21.05.2008 14:51:58 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  21. ved to wysluzilec, ze sex je kratochvila a nie ...
    ...cinnost vhodna na 8 hodinove sichty ,5 dni v tyzdni.
    publikované: 21.05.2008 15:19:54 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. šestko, to nič nemení na skutočnosti, že sex ľudí baví...
    a ako súčasť voľnej zábavy by prispel ku globálnej hrozbe preľudnenia, aj keby nebol hlavnou náplňou pracovnej doby.. ;)
    si ma tou predstavou riadne vydesil... ;)
    publikované: 21.05.2008 15:40:25 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. sygon
    pekné myšlienky .
    publikované: 21.05.2008 19:11:14 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  24. ...
    uff...ani neviem, či ešte čítaš tieto odpovede...hm:) no minule som ti napísal o tom ako sa tu prezentujeme...tak teraz tu mame hotový profil tvojej osobnosti a si zaujímavá pre nejedného bloggera...:)
    publikované: 21.05.2008 20:45:01 | autor: connor (e-mail, web, autorizovaný)
  25. yossik
    vyzeráš , že ich máš rád :) I ja ich mám rada , dúfam, že raz u mňa prebijú tie z mračenia :DD
    publikované: 21.05.2008 21:16:16 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  26. pod altankom
    ja som nepochopila :( prosím o vysvetlenie s tatranko-horalkovym robením dobre :D
    publikované: 21.05.2008 21:18:09 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  27. derechura
    mas pravdu, nemusi vzdy davat , ale ked dochadza k prijemnej obojsmernej vymene tak je to veľmi príjemné :)
    publikované: 21.05.2008 21:20:08 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  28. sestko
    nesmierne sa tesim, akym pragmatickym pristupom si uchopil tu myslienku. Velmi sa mi to paci. Niekedy keď nad tým začnem rozmýšľať, vidí sa mi svet tvorení ľudmi, ktorí sú k tomu, čo ich baví vedení od detstva s neubrzdením detskej tendencie tvoriť ..ako sen . Myslím, že by súčasné zamestnania boli rozmetané, rutina odmietnutá, došlo by k zblíženiu vied, k povzdvihnutiu múdrosti bežného človeka , každý by zrazu mal čím unikátne prispieť , motivovaní ľudia by veci automatizovali, pretože by nechceli čas odrbávať na niečo, čo sa dá spraviť rýchlejšie inak ...
    Som utopistka .
    Ale ako vravíš začať by sa muselo vzdelaním alebo vlastnou existenciou ;) . A to , čo spomínaš, motivačný faktor je najdôležitejšie , čo zadarmo človek získava, keď ho dačo baví ...
    publikované: 21.05.2008 21:43:32 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  29. čítala som ich už ráno v školičke
    a rozosmiali ma komenty...zdá sa, že spoločným menovateľom všetkých (abo viacerých z nich) je relativizmus...
    publikované: 21.05.2008 21:57:05 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  30. hogo
    nemyslím , že by došlo k preľudneniu .
    Ľudí aspoň podľa mňa baví sex , nie rodenie a výchova materskej škôlky , dokonca si to myslím aj o rómskej rase .
    publikované: 21.05.2008 22:01:42 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  31. topas234
    ďakujem ... a tvoje by som si tiež rada niekedy celistvo prečítala :)
    publikované: 21.05.2008 22:04:14 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  32. connor
    som si vedomá, že úplne zahalená asi nezostávam :) . Ale ak niekto číta popod a stále má chuť sa ešte pristaviť, tak ma to skutočne teší .
    publikované: 21.05.2008 22:06:19 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  33. diuska
    kde citis relativizmus ? Ten som dnes nevnimala .
    Tesim, ze si sa rozosmiala , krasny podvecer , vecer :)
    publikované: 21.05.2008 22:07:19 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  34. relativizmus obsahu
    tvojich myšlienok, nie komentov heh...také dvojpohľady na jednu vec, obrátená optika, kuk inak...dva v jednom
    publikované: 21.05.2008 22:08:33 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  35. s tym rozhadzanim zamestnani a automatizaciou rutiny....
    ....by to nebolo take jednoduche. Dnes uz clovek maloco dokaze urobit sam. Napriklad taky tvorivy architekt sa nezaobide bez netvoriveho miesaca malty. Ja pracujem vo vyvoji novych vyrobkov a vidim, ze kazdy novy napad/vyrobok si vyzaduje kopu ludskej driny a prebehne vela casu, kym sa jeho vyroba zautomatizuje. Tvorivost a automatizacia nejako nejdu dokopy. Bud chce clovek tvorit a mat nove veci, ale musi sa zmierit s tym ze sa koli svojmu napadu namaka on alebo ini, alebo sa clovek zmieri s terajsim stavom, necha vsetko na stroje a ma pokoj od driny, ale nesmie ho pokusat ani nic tvorive a nesmie chceit nic nove....maximalne si moze malovat.
    publikované: 22.05.2008 09:28:18 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. šestko, v oblasti (hromadnej) produkcie tvorivosť a automatizácia patria k sebe tak...
    ako v citoch človeka k sebe patria šťastie a nešťastie, láska a nenávisť, radosť a hnev...
    ideálna je kombinácia iniciálny skvelý nápad - finálna plne automatizovaná výroba...
    a medzi tými dvomi pólmi je ako vravíš ešte kopec (ne)tvorivej driny...
    publikované: 22.05.2008 09:34:39 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. ktovie ako vy vyzeral svet,...
    ...keby medzi tvorivou myslienkou a plne automatizovanou vyrobou by nebol dlhy cas a kopec driny... ci by nebol prilis rychlo sa meniaci a nebezpecny...
    publikované: 22.05.2008 09:57:40 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. šestko, v každom prípade by sa svet rýchlejšie menil...
    a v rýchlych zmenách isté nebezpečenstvo (nestability) je.. veď už súčasné tempo vývoja a zmien vytvorilo viacero globálnych hrozieb.
    publikované: 22.05.2008 10:09:05 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. napr. preludnenie,ze?
    publikované: 22.05.2008 10:32:37 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. sestko
    Automatizacia a tvorivost je vporiadku.
    Automatizacia je vhodna na nevyhnutnosti , tvorivost na vytrvaranie originalnych veci. Ak si clovek mysli, ze potrebuje najnovsie handry, pohare, mobily, kremy atd..., ok, mne je to vcelku sumak. Keby prestala vyroba cohokolvek noveho dnes, mozno by ma zabolelo, ze nebudem mat notebook s baterkou na tyzden , disk 50tera a tak, ale inak by ma to nejak extra nezasiahlo.
    Peniaze usetrene na zastaveni neustalej vymeny vyrobkov, ktore nepotrebujeme , by mohol viest k tomu, aby sme si mozno mohli kupit aj nieco originalnejsie .. Tym, ze by nedoslo k prechodu na iny technologicky postup pre novy vyrobok, mohlo by dojst k bravurnemu updatovaniu sucasnych technologii, na uroven geniality.
    Avsak neni cas veci zautomatizovat a vylepsit...
    ked vidim jake technologie sa zavadzaju tak cumim jak vul, temer nulovy odhad buducnosti . V softwarovom priemysle ani radsej nehovorim... otras. Rychlo a chybne , potom opravovat chybne , potom rychlo vymysliet daco nove a znova rychlo a chybne, casto treba stavat na tom starsom a chybnom, nezabudat na neustalu spetnu kompatibilitu...
    Svetu chyba trpezlivost a zamoruje trh polofunkcnymi vyrobkami, ktore treba neustale menit. Ludia su zamoreni reklamami a absolutne neschopni rozoznat,co este potrebuju a co uz ne, co im prinasa radost a co nie. Nemaju na to cas, lebo zabijaju cas polofunkcnymi vyrobkami a prostriedkami (telka, net ), ktore zeru cas, aby clovek nemohol na chvilu mysliet. Cely svet je nastaveny aby clovek mal co najmenej casu na to sa zamyslat, zburit a prist na to, co ho to vlastne bavi a ze sa secko da zmenit.
    Utopistka no :)
    publikované: 22.05.2008 13:59:21 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014